Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Stefan Lindberg
    Deltagare

Hej, håller på att rensa hemma och kommer sälja mina mf och esc cds,dvds och promotionprylar.
    Har gjort olika paket som man kan köpa, eftersom det inte går att lägga upp bilder här så får ni gärna maila mig så kan jag skicka bilder, kommer även lägga ut detta på min facebooksida med bilder.

PAKET 1: Melodifestivalen 10 år på turne(6cd), Melodifestivalen genom tiderna(bok m Carola på omslaget), Det största ögonblicket, bok om Danska Melodigrandprix, Melodifestivalspelet, 50år av vinnare och favoriter. Pris:150kr

PAKET 2: Promotionpaket med 3 väskor, 2 kepsar, 1 ölglas, blandade promotionprylar, 3 fanböcker, 1 official program, 61 st esc singlar/dvd. Pris: 350kr

Paket 3: 18 MF cds samt 11 ESC cds totalt 29cds. Pris: 100kr

Paket 4: 30 cd singlar från MF och Finska uttagningen + 31 cd singlar med artister som medverkat i MF och ESC, totalt 61 singlar. Pris: 100kr

Paket 5: 60 cd med svenska och utländska artister som varit med i MF och ESC. Pris 100kr

Paket 6: 20 dvd från MF,ESC, Junior Esc samt filmen Livet är en schlager. Pris 100kr

Paket 7: 23 cd från Dansk MGP, Norsk MGP, samt cds från Tyska-Spanska-Kroatiska-Maltesiska-Serbien/Montenegro. Pris 75kr

Paket 8: 64 st cds gjorda av en kille från Köpenhamn, innehåller olika länders bidrag mellan året 56-02 samt olika versioner och även några låter från nationella uttagningen. Samt cds som han kallar för Eurosong National Preselections, med låtar från olika länders nationella uttagningar mellan 80-02, här finns många svenska låtar med. Pris: 100kr

Maila mig för bilder eller om du har frågor

Stefan Lindberg
    lindbergstefan69@gmail.com

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.